OPINIÓNS

 

 Probarei estas cubertas, as que teño Scorcher 31, en mollado nas saídas, curvas perde agarre.


A DGT dí, que se caes da moto é por erro do motero, sendo as causas: EXCESO DE CONFIANZA, FALTA DE HABILIDADE NA MOTO, NON RESPETAR AS SINAIS,

¿A DGT investiga os accidentes, informa das estradas en mal estado, informa das zonas perigosas, informa dos fallos mecánicos que teñen os vehículos?

¿A DGT está para o auxilio dos conductores?

Se caes na moto serás multado, isto non se entende. 

A realidade é que a DGT, está para robar al conductor.


POLA TÚA SEGURIDADE I+D+I

INTERCOMUNICADORES

Non recomendo mercar a marca SUAOKI, son pésimos para circular en moto. 

Despois do fracaso de haber mercado os suaoki, tiben dudas entre SENA, INTERPHONE e CARDO. Apostei por CARDO, estou ao 50% de satisfación. Costa un pouco o seu manexo efectivo. Ultimamente me fallou o encendido, atopar soporte para solucionar a avería non é doado. Púxenme en contacto telefónico con corver@corver.es, me dixeron que tiña que porme en contacto con postventa@corver.es; éstes foron moi diplomáticos, ponte en contacto co que teu vendedor.....unha vergoña

Decidín abrilo porque pensei que era a bateria averiada, mediuse, estaba totalmente cargada case 5V. O fallo estaba en un interruptor de encendido. 

Andan moi finos para vender e logo se tes problemas buscate la vida.

Servicio CARDO = CACA DE VACA

Servicio CORVER = CACA DE VACA

 

SOBRE OS CASCOS:

Sobre os cascos moito a mellorar, e aportar mais información sobre súas características. Todos fabricantes din que cumpren ca seguridade, aerodinámica, ruído no túnel de vento e en ruta por estradas.
Algunhas marcas incorporan un oco para instalar comunicadores para mellorar a estética, son e recepción de sinal.
Os moteiros solicitan que este oco tería que ser estándar para instalar cal quer dispositivo do mercado.Os fabricantes falan da insonorización pero non din os decibelios a 100 km/h. So a marca Schuberth dí que a 100 km/h da  85 dB(A).

 

¿ QUE É UN MOTERO?

Vemos que algúns  desprázanse  a concentracións en coche, furgoneta con carro portando dúas e tres motos. Outro pagan a compañías de transporte para que leven súas motos.

Queda claro que cada ciudadano viaxa  como quere,  ¿Éstes son moteros?.

Tiña entendido que intentar ou ser motero era ter unha moto, viaxar en moto so, ou con compañeiros, ser afeccionado as motos, permanecer ou non aun motoclub, viaxar con equipación axeita según as posibilidades de cada un, realizar unha planificación, ter revisada a moto, evitar ser multado que é difícil, procurar non ter accidentes.

 

CONCENTRACIÓNS MOTERAS

Nas concentracións cada vez temos mais moteros camuflados, ¿Infiltrados para tomar nota?, queren pasar desapercibidos pero cheiran igual que a MARIA.

Se te acercas ata unha concentración se queres xantar ou cear te cobran o prezo de toda concentración mais menos 25€ por comida ¿Porque é tan caro? 

Na entrada pricipal moitas concentracións poñen: WELCOME RIDERS, o normal, coherente sería que puxeran o texto no idioma Nacional. Exemplo en GALICIA Benvidos moteros, en Español Bienvenidos moteros,........

As concentracións moteras son todas moi parecidas, as mellores son as mais pequenas cómese mellor, trato mais cercano cos organizadores, menos ruído, mais hixiene nos baños, ausencia de botellón 

Ante os problemas que pon a Administración, e DGT, as rutas moteras, estase impondo as saídas en grupos reducidos.

Nas concentracións un vo sevizo sería ter un mecánico para resolver pequenas incidencias, como rotura de cable de aceleración, pinchazo,........


O IMPORTANTE E RECAUDAR

O Goberno aprobou, no Consello de Ministros, un real decreto que reduce o límite xenérico de 50 a 30 km/h nas rúas dun só carril por sentido de tráfico, que son a maioría nas cidades españolas (por exemplo, o 80% das estradas de Madrid).

O texto establece tres límites de velocidade xenéricos nas vías urbanas: 20 km/h para as rúas cunha única calzada e beirarrúa, 30 km/h para as que teñen un único carril por sentido de marcha e 50 km/h para aqueles con dous ou máis carrís por sentido (neste último caso, 40 km/h para vehículos con mercadorías perigosas) e para cruces. Os carrís de autobuses ou reservados para taxis ou outros usuarios non contan nestas limitacións xenéricas.

O ministro do Interior, Fernando Grande-Marlaska, comentou tras a súa aprobación que este decreto "mellora a circulación nas cidades". "Baixar a velocidade de 50 a 30 km/h reduce o risco de morrer como consecuencia dun atropelo en 5 veces e non impide a fluidez da circulación", lembrou Marlaska.

 
  Los Mejores Intercomunicadores para Moto de 2020
Algúns saqueadores, represivos, chulos da guarda civil de tráfico, levaron un aviso contundente de un xuíz.
Segundo o xuíz, a diferenza entre un altofalante e un auricular non é a forma ou o tamaño, senón o modo de uso, xa que "o auricular está en contacto coa parte inferior do oído, cubrindo o oído, o que significa evitar ou dificultan moito a recepción doutros ruídos, cubertos polos auriculares e normalmente superados polo son que sae del, ademais de producir ou favorecer unha certa autoabsorción no condutor ”. No caso do motorista de Zaragoza, o xuíz indica que “prefeririamos atoparnos diante dun altofalante que non se pega ao oído e que, en principio, pode ter un efecto delimitador na percepción de ruídos externos, que se engade á produce o propio casco, pero en realidade é similar ao dun altofalante dentro dun coche, o que non está prohibido ”. O maxistrado engade tamén que "posiblemente esteamos ante un suposto de que a normativa quixera prohibir, pero que non encaixa exactamente na prohibición ou, polo menos, xera grandes dúbidas, polo tanto e á espera dunha posible aclaración normativa, Principio "in dubio pro reo", polo tanto, estima o recurso do motorista.
Por certo as últimas medidas do ministro Fernando Grande Marlaska Gómez non son para ter menos accidentes, son para saquear mais aos conductores e motoristas.
SEGURMOTOU un plan da DGT, que quere por en todo o territorio Estatal. Un Estado que so fai quitarlle cartos a unha parte da cidadanía, unha vergoña. Camuflados póñense a caza con coches, furgonetas, motos, helicópteros, sen rotular, sen anagramas oficiais, a Garda Civil sen uniforme, radares fixos e móviles unha persecución sistemática culpando a moteiros,  e demais cidadáns que teñen que ganarse a vida nas estradas.
O Estado non se preocupa da seguridade nas estradas, non fan mantemento, pésima sinalización e sen visibilidade, estradas mal pintadas, cunetas sen limpar, autopistas carísimas, rebenta amortiguadores a maioría sen criterio e con unha elevación desproporcionada, no estado de alarma a Guarda Civil ausente nos límites territoriais......, disto Navarro non dí nada.
Recortes en Educación, Sanidade, Investigación, Estradas.....
Pero son rápidos para gasto en tecnoloxía para sangrar, a os de sempre......, para o paquete Carlos Saínz outro da marca España....
A proposta ISA posiblemente entre no ano 2022, pero nada dín das posibles responsabilidades en caso de accidente da administración, empresas constructoras  da conducción semiautonoma ou autonoma total.
Solicitamos un carnet por puntos para os políticos por non preocuparse da seguridade, da movilidade ciudadana nas estradas do Estado..


Decidir mercar un produto por internet, a Estados Unidos, pode ter consecuencias. Tes que dar tódolos datos do produto que desexas.
É frecuente que che envíen ou produto e na realidade non adáptase a túa moto.
Exemplo: se mercas unha llanta tes que asegurarche de tódalas medidas dá llanta (21" x 2.15), e tes de dar a medida entre eixes, ou de rodamento a rodamento, así como ou diámetro interior do rodamento, ano dá moto, modelo, marca??
Se chega mal, a devolución custarache mais que ou produto que mercaste.
Para solucionalo tes que ir a un tornero para que che faga ou rebaixe, modificación para vos novos rodamientos para que che encaixe entre as horquillas. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario